Im cheap

Jag försöker vara duktig och stor flicka. Jag försöker nämligen ansöka om Ica student-kort..
Eller... Ica bankkort för studenter? Äh vetifan vad det heter, men sånt vill jag ha! Så billigt som
möjligt, så vill jag komma undan. Och nej jag är inte snål, jag försöker bara få så mycket
som möjligt för så lite pengar som möjligt. Med min fantastiskt höga hyra så kan det vara ganska
vettigt att hålla lite koll på vart pengarna tar vägen. Och det var väl ett av mina nyårslöften?
Fan, snart kan jag börja checka av den listan också...

Var förresten med Jossan på Cirkelgym idag. Jag höll på att dö, mina muskler höll på att dö och
min hjärna höll på att överhettas. Men vet ni vad, det var sjukt kul!
Imorgon kommer inte mina små muskler tycka att det är lika kul däremot..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0