Mumsfullibibblan

Det här är min nya drog, nöt- och fruktmix. Fantastiskt god, framförallt när man slevar i sig allt på en gång.
Däremot stör jag mig så in i bängen på att det står "OLW" på påsen... Det får det inte göra, mina nötter vill ju vara nyttiga.
Fast igår var jag extra nyttig.. Till frukost blev det vitt bröd och söt fruktyogurt.. Efter det blev de kladdkaka... Två bitar... Sen blev det middag på donken.. Plusmeny of course... Sen blev det chips på det... Och glass... Mjorå, jag kan det där med att äta ja!
Och det värsta är att jag äter allt det där utan problem... Nemas problemas...

Så nu har jag gått (?!) till gymmet och stått 50min på crosstrainern... Så nu kanske ett pommes frites är bortbränt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0