Ovettigt vettigt

Jag tjatar ju mycket (eller jag tycker att jag tjatar om det iallafall) om det här med
nyårslöften. Och nej jag har egentligen inte gjort något direkt lista, det är väl mest
bara mål jag har gjort till mig själv. Så, eftersom ni säkerligen är sjukligt nyfikna så kan
jag ju dela med mig:

          ♥ Hålla igång en regelbunden träning. Allt för att slippa leva med den konstanta
             ångesten för att jag förslafar min kropp.
          ♥ Börja plugga och styra upp mitt liv, en vacker dag kommer jag också bli något!
          ♥ Äta bättre mat.
          ♥ Bli mer spontan.
          ♥ Sluta vara så förbannat gnällig.
          ♥ Åka på fler resor och se mer av världen, om det så bara är att åka till Oslo en helg.
          ♥ Spara mer pengar och se över min ekonomi (kanske faller lite på föregående punkt).
          ♥ Försöka hålla hemmet lite fräschare, lite oftare..
          ♥ Börja leva livet lite mer utanför Norrtälje...
          ♥ Framförallt ska jag sluta hindra mig själv från allt... Lev mer!



Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0