Schauljaup.

Det är fredag och fredag betyder mammatarhandommigkväll. Ja så går det till vettni,
först powernappar man lite och sen äter man en massa mat.
Avslutar med lite extra gott. Går upp några kilo i vikt. Tufft liv...
Extra jobbigt idag dessutom, slutade ju skolan 10:45...Guuuue så tufft det är.

Jag har ju sagt att jag ska uppdatera mer när jag fått en bättre dator. Och nu
har jag ju då införskaffat (läs linus köpte) en bättre dator, men tji
fan att det har blivit mer uppdaterande. Hur ska detta gå?? Jag ska ju bli känd och tjäna pengar
på detta!? Jävla dygn och vara snål på timmar då..

Nu har jag förresten inlett min snålperiod, och då menas snååååålperiod. Gud vad jag ska
snåla på den lilla summa jag kommer få i månaden. Jag går liksom in med inställningen att
jag varje månad ska kunna spara lite också. Vette fan om det är rätt inställning när man
precis blitt student?
Men snålheten, den finns där! Häromveckan fiffilurade jag lite över att åka på en lördagsloppis
bara för att det är kul. Men vet ni vad min hjärna sa i nästa steg? "Nää det är kanske onödigt att
lägga pengar på det..."
Jag är för snål för att gå på loppis!?!? Herregud, det är ju sinnessjukt.. Helt galet, vilken normal
människa tänker så då?

...Och nej, jag åkte aldrig på loppis. Trots att jag insåg hur dum i huvudet jag var som tyckte
att det skulle gå åt för mkt pengar på loppis. Jag stannade hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0