This is me, now.

Asså uschktaa för så taskigt med uppdatering, hur orkar alla stora bloggers keep it going??
Kan vara så att dem har en dator som inte är fyra år gammal och har nollkommanoll internetuppkoppling.
Så kan det va, ja.

Jag har vandrat runt på mina små moln nu i någon vecka, så glad för att mitt lilla simpla liv ska få
börja vandra på en ny och fasligt spännande väg.
Tills idag. Idag kom paniken och rädslan. Rädslan över att CSN ska strula, paniken över att ha missat något superviktigt innan skolstart och ångesten över att upptäcka att min nya väg är en helt förjävlig väg..
Så ja, lite lätt ont i magen har jag.

Men om jag ska berätta om något annat än mina pluggplaner.. Ja...Hmm...Nee... Inte mycket skojjigt händer
i mitt liv för övrigt. Jag försöker vara duktig och träna lite mer. Jag är sjukligt trött jämt och ständigt och skulle inte direkt avlida om jag fick vara ledig någon vecka. Jag har träningsvärk sen cirkelgymmet igår. Jag finular på tatueringar som jag sedan tutar i min pojkvän att göra, och jag lyckas. Jag är i megastort behov av att städa och rensa ur min garderob. Jag har blivit förbaskat fåfäng och börjat använda en slags eyeliner som ska förlänga ögonfransarna. Jag skäller på Linus för att han påstår att när jag börjat plugga kan jag inte springa till frisören stup i kvarten... Han har fel, jag ska visa honom. Och så försöker jag undvika att äta något sött varje dag..

Så, då fick ni en statusuppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0