Word

Slog ett getöga över min korg i Icakön. Salladen, morötterna, lättyogurten och veggoburgarna trängdes med chips och Cola. Väldigt udda och rolig mix måste jag säga, och sen började jag nyfiket titta hur alla andras korgar ser ut.. Och häromdagen var jag med jossan och handlade och oj så skojigt det var att följa med på någon annans matvarujakt.
Så mina vänner, jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag tycker vi ska storhandla tillsammans! Jag har en liten, liten bil som man kan fylla tills den spricker. Det enda ni behöver göra är att ta med egen plånbok och en egen skojig inköpslista. Gud så kul vi (eller kanske bara jag) kommer ha det!

Så, nu har min sjukliga nyfikenhet ännu en gång fått kommit fram. Nu gömmer jag mig under täcket och tittar på några säsonger prison break.

.. Och den som inte gillar min ide om kompisstorhandling, den ska jag... "T-bag:a"!

Och den som inte vet vad det är får googla och vara beredd på snusk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0